maandag 5 maart 2012

Slingers en ballonnen


Goedemorgen allemaal! Daar ben ik weer! Vandaag met een vrolijke verjaardagskaart. Hij is gemaakt met het papier van Prima Marketing (Madeline). Uiteraard heb ik weer wat randjes van het papier gestikt. Tilda heb ik ingekleurd met Derwent-potloden. Ik heb een zwart kantje en roze roosjeslint op de kaart geplakt volgens de sketch. Onder het roosjeslint heb ik touw geknoopt met een klein bedeltje eraan. De bloemetjes zijn van Marianne Design en in vele kleuren verkrijgbaar. De tekststempel is ook van Marianne Design. Hij is pas uit en zit met een aantal hele leuke tekststempels in een set. Het is een leuke aanvulling op de tekststempels die ik al had en leuk voor de afwisseling. Natuurlijk ontbreken de poststempels niet. Morgen ben ik terug met een rustigere kaart in een heel andere stijl. Kom je weer langs? Gezellig!

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:

- TOMIC - Tilda's Birthday and a Sketch
- Magnolia-licious Challenge Blog - Think Spring
- Just Magnolia - Anything Goes plus the option of adding some Stitching
- Magnolia Cards Challenge - Bingo (punch/dies - flowers - ribbon)

14 opmerkingen:

  1. Jah, nog zo'n beauty met het Madeline papier :) Gaaf kaartje weer en Tilda is supermooi ingekleurd, mooi die plooitjes! En de sketch is leuk, heb ik ook gebruikt voor mijn kaartje van vandaag...
    grtz.Colien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg vrolijk zo in roze!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje Sanne. En zo leuk om te zien dat je naaimachine steeds vaker gebruikt wordt.
    Lekker vrolijke kleuren.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig en heerlijk vrolijk kaartje Sanne!!
    groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een lekker zomers kaartje, heerlijk dat roze. Ik heb de tekststempels ook meteen gekocht toen ik ze zag, ze zijn echt geweldig! Een hele mooie uitbereiding van wat ik had, mooie en vooral Nederlandse tekststempels heb je nooit genoeg!
    groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker vrolijk hoor, en mooi gedaan, schattig is dit stempeltje toch.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je dat vrolijke papier met zwart combineert! Erg leuk vind ik deze serie kaartjes die je gemaakt hebt!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Colien en jij zijn allebei op de roze toer vandaag! 't Is een vrolijke kaart geworden met zwarte accenten en natuurlijk niet te vergeten 'jouw' poststempel!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. beautiful Card Sanne!!Thank you for joining Tomic this week.
    hugs
    Tina46

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk verjaardagskaartje Sanne!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lief en vrolijk kaartje, en mooi gecombineerd met zwart!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sanne,

    hoe doe je dat toch zo snel allemaal?? Of is dit een voorraadje dat je in je vakantie al gemaakt had? Ontzettend leuk kaartje en die stikrandjes blijven grappig!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kleurencombinatie. Deze Tilda is ook erg schattig. Raakt je paperpad al bijna op?
    Groetjes, Annelies.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatje!Leuke stiksels!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!